födelsedagsfirande




Idag så kom min fina lilla släkt hem till mig. Vi firade lite för att jag fyller år om exakt en vecka idag. Det känns helt overkligt att fylla tretton? Vi har iallafall kollat på melodifestivalen, det var väl bra att Linda Begntzing kom vidare till final? Men nu sitter jag här med min fina kusin som ni också ser på bilderna där uppe. Jag måste också bara säga att jag och Annie var ute och åkte inlines idag igen och vi var så flitiga så vi åkte 1,5 mil!!! Gud vad jag är stolt över oss annie ;)


Kommentarer
Postat av: Elin andersson<333

Annie Lindström ?

2011-03-02 @ 19:52:51
Postat av: Alice

Men gud vilka granna flickor!

2011-03-10 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0