hej Hilde! ska visa att jag lever

Hilde ville att jag skulle blogga så här kommer lite bilder från massa olika tillfällen, intressant, nej. Men det är något ^^
jag och husse apar oss som vanligt
sen Lag-SM
Bilder sen sommras med min bääzt fräändz, för jäkla bra är ni
I sommras var jag och gympatjejerna med i beach handbollen, ap kul hade vi!
När jag dansade, saknar det! åååååhhhhh
Min kusin, min bästavän. Lääängesen! Bäst är du mitt ♥
Grymma vänner, vad vore mina dagar utan er? TRÅKIGA
Jag och min älskade mamma
Bääääästa resan, Gambia 2012 ♥♥♥
hahah kärlek. jag och husse
min älskade nellie 
HAHAHAH! dör av denna bilden. snälla människor döda inte mig, det var faktiskt inte igår om man säger så... 
 
 

Kommentarer
Postat av: hildinggggg

ja det tycker jag, mycket läsvärt inlägg, mm-mm, ja-aa. ;)

2012-12-16 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0